3 jednostavne i zdrave ideje za salatu u staklenci

Zdrave, raznovrsne, ukusne i jeftine – salate u staklenci su izvrsna ideja za gablec ili ručak na poslu.
Sve što trebate je veća staklenka i malo vremena. Doma pripremljena salata u staklenci držat će vas duže sitim i bolje je probavljiva u usporedbi s ostalim popodnevnim užinama, a ne uzrokuje umor nakon jela.
Sastojke možete oprati u večernjim satima kako bi uštedjeli vrijeme, no važno ih je rezati ujutro prije odlaska na posao jer sadržaj vitamina u mnogim vrstama voća i povrća naglo opada nakon rezanja. Staklenku bi nakon dolaska na posao bilo dobro držati na hladnom, kako ne bi izgubila hranjive sastojke.
Još jedan plus staklenke je to da je zdravije jesti iz staklenke nego iz plastike. Također, pojedinačni sastojci se ne miješaju kao u običnoj plastičnoj posudi pa se salata u staklenci ne pretvori u kašu, nego uistinu izgleda kao salata.
Svaka salata može se začiniti uljem po želji, pri čemu se preporučuje dodavanje ulja neposredno prije obroka. Idealno bi bilo imati malu bocu maslinovog ulja i sol za dodavanje prije konzumiranja.
U nastavku vam donosimo tri izvrsna recepta za salate u staklenci - sastojci i količine su prijedlog i mogu se mijenjati po želji. Dobar tek!

Salata od quinoe i nara (veganska)
Sastojci: 50g quinoe, pola nara, dvije velike šake matovilca, 1 mladi luk, 1/2 jabuke, 2 rajčice, 1/2 crvene paprika, 1/4 krastavca
Priprema: pripremite quinou večer prije prema uputama na pakiranju, operite salatu, mladi luk, jabuku, rajčicu, papriku i krastavac; ujutro izrežite mladi luk na prstene, izrežite jabuku i papriku na kockice, a rajčice i krastavce na debele kriške. Staklenku prvo napunite s quinoama, zatim dodajte polovicu sjemena nara i veliku šaku salate; dodajte kockice jabuke i paprike, kriške rajčice i krastavaca i na kraju drugu šaku salate. Pospite preostalim šipkom i gotovo!
Quinoa sadrži visoko kvalitetne proteine, ugljikohidrate i mnoge fitokemikalije, a šipak optimalno opskrbljuje tijelo važnim antioksidansima.

Salata od piletine i brokule (idealna za sportaše)
Sastojci: nekoliko cvjetova brokule, 3 žlice slanutka, 2 žlice graška, malo kuhanih pilećih prsa, smeđa riža, 2 šake listova špinata, 2 rajčice, suncokretove i / ili sjemenke bundeve
Priprema: Kako bi uštedjeli vrijeme ujutro, večer prije skuhajte brokulu i specite pileće prsa te pažljivo operite listove špinata i rajčicu; cvjetove brokule položite na dno staklenke, na to stavite rižu, pa slanutak, zeleni grašak i veliku šaku špinata. Zatim na salatu stavite piletinu, dodajte još jedan sloj špinata i kriške rajčice. Preko salate pospite sjemenke suncokreta i / ili sjemenke bundeve.

Nakon vježbanja, tijelo treba energiju da napuni ispražnjene energetske zalihe u mišićima. Ovaj recept sadrži optimalnu kombinaciju kvalitetnih ugljikohidrata koji popunjavaju glikogen (cijela zrna riže) i proteina koji potiču rast mišića (pileća prsa, slanutak). Brokula, špinat, rajčica i sjemenke suncokreta / bundeve također daju tijelu obilje važnih vitamina i elemenata u tragovima.

Salata s voćem, povrćem i fetom (idealna pri povećanim prehrambenim potrebama)
Sastojci: 1/2 ananasa, 100 g jagoda, 2 rajčice, 1 crvena paprika, 1 porcija graha, malo špinata ili zelene salate, 1/2 feta sira, 1 šaka sjemenki suncokreta, nekoliko badema
Priprema: večer prije operite jagode, paprike, listove špinata / salatu; nasjeckajte ananas, prepolovite jagode, nasjeckajte rajčice i paprike te fetu; u staklenku prvo položite ananas, zatim stavite sloj jagoda i graha; dodajte špinat / salatu i fetu. Pospite sjemenkama i bademima od suncokreta.
Ananas, jagode, paprike i špinat vrlo su bogate vitaminom C, što ih čini idealnim za osobe koje imaju povećanu potrebu za vitaminom C (kao što su pušači) zbog njihovog načina života. Sjemenke suncokreta, bademi, jagode, ananas i špinat sadrže magnezij i zbog toga su važna hrana za sportaše.

  • Tags: organska hrana, uravnotežena prehrana, zdrava prehrana
  • ← Older Post Newer Post →

    Blog

    RSS
    Tags
    kalcij kvaliteta sna kvalitetne namirnice magnezij majčinstvo majke mamurluk nesanica organska hrana spavanje trudnoća uravnotežena prehrana važna ishrana vitamin b vitamin b kompleks voda zaštita jetre zdrava prehrana zdravlje beba zdravlje majke

    Kako ublažiti bolne menstruacije?

    Mnoge žene tijekom menstruacije obično pate od bolova u trbuhu, bolova u leđima, glavobolja, migrena, umora i opće slabosti. Nekakvo nepisano pravilo je da u prva dva dana obično se javljaju tipični menstrualni grčevi.
    Čitaj više →

    Znate li koliko je krom bitan mineral u vašoj prehrani?

    Svakodnevno možete ćuti u razgovoru s vašim prijateljima ili najbližima kako su vitamin C, željezo i magnezij  važni minerali i vitamini potrebni u našoj prehrani ili kao dodaci prehrani. No vrlo rijetko se govori o KROMU.
    Čitaj više →