Buduće majke? Na sljedeće stvari trebate pripaziti

Trudnoća je najuzbudljivije vrijeme u životu mnogih žena. Posebno kod prve trudnoće, trudnice žele napraviti sve što je u njihovoj moći kako bi se beba uspješno i sretno razvijala. Ukratko smo saželi ključne točke na koje buduće mame trebaju obratiti pažnju tijekom trudnoće.

Zdrava i uravnotežena prehrana bogata vitaminima

Za optimalni razvoj djeteta tijekom trudnoće vrlo je bitna zdrava i uravnotežena prehrana majke. Tijekom trudnoće, vrlo je važna konzumacija nezasićenih masnih kiselina, posebno omega-3 masnih kiselina, kao i dovoljno vitamina i minerala. One značajno pridonose strukturi staničnih membrana i osiguravaju razvoj mozga i vida bebe.

Cijelovite žitarice, voće, povrće, riba i mliječni proizvodi dio su idealne prehrane trudnica. Trudnice bi se trebale suzdržati od konzumiranja pretjerano začinjene hrane, pića s visokim udjelom kofeina, sirovih mliječnih proizvoda i sirovih kobasica. Jaja, riba i meso uvijek moraju biti dobro kuhani. Nikotin, lijekove i alkohol treba izbjegavati tijekom cijele trudnoće.

 Idealne fizičke aktivnosti tijekom trudnoće su nordijsko hodanje ili plivanje

Trudnoća ne zahtijeva prekid svih sportskih rekreativnih aktivnosti. Ako trudnoća nije rizična, žena bi trebala i dalje biti aktivna. No, važno je slušati svoje tijelo. Trudnica koja želi nastaviti baviti sportom, to i može, no razina aktivnosti prije početka trudnoće trebala bi joj biti vodič. Međutim, trudnice se trebaju suzdržati od trčanja ili previše skakanja. Nordijsko hodanje i plivanje su idealne fizičke aktivnosti tijekom trudnoće, osobito u posljednjem tromjesečju, kada je opseg tijela već narastao i kretanje je često ograničeno.

 Redoviti pregledi - pazite na zdravlje beba

U posljednjim danima prije termina poroda, trudnice bi trebale ići svom ginekologu na CTG svaka dva do tri dana. Osim toga, u današnje vrijeme postoji mnogo preporučenih pregleda za buduće majke. Oni, između ostalog, uključuju i takozvani kombinirani probir u prvom tromjesečju, koji može detektirati Down sindrom u embriju, te dodatne ultrazvučne preglede. Stoga, ako želite bezbrižnu trudnoću, preporučljivi su redoviti posjeti ginekologu kako bi se trudnoća kontinuirano pratila i brzo reagiralo u slučaju komplikacija.

majčinstvo majke trudnoća uravnotežena prehrana zdravlje beba zdravlje majke

Newer Post →

Blog

RSS
Tags
kalcij kvaliteta sna kvalitetne namirnice magnezij majčinstvo majke mamurluk nesanica organska hrana spavanje trudnoća uravnotežena prehrana važna ishrana vitamin b vitamin b kompleks voda zaštita jetre zdrava prehrana zdravlje beba zdravlje majke

Kako ublažiti bolne menstruacije?

Mnoge žene tijekom menstruacije obično pate od bolova u trbuhu, bolova u leđima, glavobolja, migrena, umora i opće slabosti. Nekakvo nepisano pravilo je da u prva dva dana obično se javljaju tipični menstrualni grčevi.
Čitaj više →

Znate li koliko je krom bitan mineral u vašoj prehrani?

Svakodnevno možete ćuti u razgovoru s vašim prijateljima ili najbližima kako su vitamin C, željezo i magnezij  važni minerali i vitamini potrebni u našoj prehrani ili kao dodaci prehrani. No vrlo rijetko se govori o KROMU.
Čitaj više →