Kako ublažiti bolne menstruacije?

Mnoge žene tijekom menstruacije obično pate od bolova u trbuhu, bolova u leđima, glavobolja, migrena, umora i opće slabosti. Nekakvo nepisano pravilo je da u prva dva dana obično se javljaju tipični menstrualni grčevi.

Međutim ,menstrualni problem nisu isti za svaku ženu, a neki faktori poput pušenja, alkohola, stresa, pretilosti i neuravnotežene prehrane mogu pogoršati ili povećati rizik od pojave. Ono što mnogi ne znaju: postoje mnogi prirodni lijekovi kako bi izbjegli bolno stanje.

Menstrualni bolovi mogu se ublažiti ili izbjeći sa sljedećim hranjivim tvarima:

Magnezij: Magnezij je vitalni mineral. Uključen je u izgradnju mišića i nužan za normalnu funkciju mišića. Osim toga, magnezij povećava snagu i koncentraciju i ima protuupalni i opuštajući učinak. Magnezij također pomaže opustiti spazam mišića maternice i tako ublažiti bolove.

B vitamina: Manjak vitamina B može dovesti do grčeva, lošeg raspoloženja i promjenama u raspoloženju kod žena. Vitamin B1 je bitan za ugljikohidratni metabolizam živaca i mišića, i ako se uzima u dovoljnim količinama, može ublažiti menstruacijsku bol. Vitamin B6 je važna komponenta glasničkih tvari koje su odgovorne za prijenos podražaja između živčanih stanica i ima specifičan učinak na menstrualne grčeve.

Omega-3 masne kiseline: Omega-3 masne kiseline reguliraju različite hormonske sustave u tijelu. Osobito omega-3 masne kiseline iz hladne vode pretvaraju se u tvar i, na primjer, pozitivno utječu na sintezu prostaglandina.

Željezo: U pravilu, žene, posebno žene s teškim menstrualnim razdobljima, trebaju uzimati više željeza kako bi spriječile nedostatak željeza. Tijelo ne može samo proizvesti željezo i mora se nadomjestiti s hranom. Vitamin C podupire apsorpciju željeza.

Zaključak: Svježe voće i povrće, cjelovite žitarice i ribe idealne su za "liječenje" menstrualne boli i drugih menstrualnih poremećaja kao i PMS. Visoko kvalitetni dodaci prehrani mogu vam pomoći (uz konzultaciju s vašim liječnikom) ako ne ispunjavate svoje dnevne prehrambene potrebe uz zdravu prehranu. Kako se zdravo hraniti i napraviti brzi snack koji vam može pomoći u rješavanju boli saznajte u našem članku  - Lagani recepti za brzi i zdravi snack.

  • Tags: magnezij, omega 3, vitamin b, željezo
  • ← Older Post Newer Post →